Visszaküldési információk
Minden eladó saját, visszaküldésre irányuló szabályokat állíthat be, amely hatálytalanná teheti az itt leírtakat, ezért vásárlás előtt mindenképpen olvassa el a termék Eladójának visszaküldési szabályzatát!
A termék visszaküldése előtt figyeljen az alábbi szempontokra.
Nem kerül visszavételre olyan termék amelyik:
- 14 napnál régebben lett vásárolva
- Kifakult
- Koszos lett
- Mosva lett
- Használat közben sérült
- Helytelen használat miatt rongálódott, karcolódott
- Rá lett festve, rajzolva
Amennyiben ezek közül egyik feltételnek sem felel meg az Ön esete, úgy a következő a teendője:
Vegye fel a kapcsolatot a visszaküldeni kívánt termék eladójával.
Az eladó információit az általa kiállított számlán, illetve az Eladó profilján találja meg.
Amennyiben elfogadásra kerül a visszaküldési kérelme, kérjük az alábbi módon csomagolja be a terméket:
- Amennyiben a terméket abban a dobozban küldi vissza, amelyikben megkapta, akkor ellenőrizze le, hogy a doboz nem sérült-e meg.
- Ha új dobozban küldi, akkor figyeljen arra, hogy megfelelően erős legyen a doboz fala.
- Ha nem textil termékről van szó, akkor a dobozban fennmaradó helyet bélelje ki
- Ha pedig Borítékban küldi, kérem válasszon légpárnás borítékot a szállítás közben keletkező sérülések elkerülése érdekében.
- A csomagba tegye bele a Számlát és a Visszaküldési számot, hogy gyorsabban beazonosíthassuk a visszaérkezett csomagot.
Amennyiben a visszaküldött termék nem sérülés miatt lesz visszaküldve de sérülten érkezik vissza, akkor az Eladónak nem áll módjában a terméket megjavítani illetve kicserélni.
Ebben az esetben az Eladó, a visszáru illetve az újabb kipostázás költségét is kiszámlázhatja önnek.